Idag har jag känt mig lite trött!

Idag har jag haft sovmorgon, när jag vacknade så kunde man se solen lyssa ovanför himmulen, vad vackert! Åt en god och näringsrik frukost tillsammans med familjen. Jag gick till bussen idag, härligt när solen lyser så starkt. Bussen var lite sen idag så då kom jag och en tjej från lövånger (som går i min klass) lite sent till lektionern (10 min). På lektionern startade vi ett nytt grupparbette, det handlar om olika kända pedagoger då fick vi var sin pedagog som vi skulle leta fakta om, och sedan redovisa v. 14, Min grupp fick en pedagog som heter Rolf Stain, det verkar vara intressant och lärorikt. Under lektionern kom det två elever som höll i två kartonger, i kartongen låg det studentösser till varje elev från klassen, endel hade även bestält kläder. Alla i klassen blev glada och överaskade. Jag blev nöjd med min studentmössa!
Under lunch började jag känna mig lite trött, men glad och nöjd. Efter hlunch hade vi lektion, samhällskunskap, Ledarskap innom lek och idrott, jag ska satsa på VG på kursen för at det är en intressant kurs. Efter skolan skrev jag loggbok för projektarbetet och sedan åkte jag buss hem.

Ikväll vill jag Gå på en kort promenad och dansa till tre bra låtar med min syster om hon vill, Träna på engelska i en halvtime, ta en skön dusch, umgås med familjen en liten stund, läsa en bra bok kanske om USA eller varför inte Irland :) med tända ljus, Kvällsfika funderingar kring morgondagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0