Dagen efter studenten!

Igår var det en stor dag för mig och flera andra elever som gått alla 3 eller 4 år på gymnasiet som skulle ta studenten, äntligen! Dagen började tidigt på morgonen för att göra mig klar för studenten och sedan ta bussen till skolan där på Cafeterian på skolan träffar jag klassen vi ska ta studentfoto! Efter studentfoto åt vi champanjfrukost. sedan började vi gå mot kyrkan bonstan för att klä skrindan klart, men efter det gick vi tillbaka till kyrkan för att träffa våra mentorer som gav oss betyg och kram, trevligt. Sedan gick vi in till kyrkan, åka skrinda runt i stan, roligt. sjöng en sång vid torget, sedan åkte jag hem med familjen, trevligt för att sedan åka till stan äta en god buffe på scandik med familjen:) kvällen var trevlig med klassen och station 8.

Just nu känner jag mig lite trött, för att det blev en lång studentkväll:)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0