Titta det snöar!

När jag vakanade idag kunde man se att det snöade ute, och ovanför marken låg ett ganska tjockt klager med snö, då kommer jag att åka längdskider idag:) Idag hade jag ingen skola pga våran lärare skulle gör någonting annat, det kändes bra att vara ledig. Efter frukosten bestämnde jag mig för att gå in till våran vinda där finns det mycket olika saker från när jag och mina syskon var barn men även andra saker som vi inte använder längre förutom julsaker, påsk och sådant vi inte använder för tillfället. Anledningen att jag skulle gå in till vindan var för att titta om det fanns gamla kläder som mamma, moster, mormor, farmor använt när de var unga, det skulle kanske finnas några som passade mig, jag letde i några påsar och jag kunde hitta några fina kläder ett par snygga jeans, en lång ljusblå kappa från min mormor den passade mig perfekt, två par shorts till sommar:) två långa tjolar, en gul sjal mm. Det blev en rolig och kreativ stund. 
Utövade yoga. Tillagade lunch ris med laxbiffar och en morot var för mig och mamma.  Efter lunch vilade jag en stund sedan hängde jag upp lite tvätt efter det gick jag upp till mitt rum och tränade på läxa en stund. Nu bestämde jag mig för att ta en skidtur ute i det härliga vädret, nu snöade det inte längre.

Ikväll kommer en kompis hem till mig, då ska vi se på musikprogramet så ska det låta! Prata och umgås.

Ha en bra fredag!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0