imorgon blir det två prov!

Idag har det varit en bra dag på skolan vi har börjat se en film på en av våra lektioner, den verkar vara bra. och musiken var vi inte så många pga några är utomlands. 

Nu är det inte många veckor kvar på skolan tills jag och andra elever som går ut trean tar studenten, det känns skönt men lite ledsamt över att lämna klasskompisar och andra kompisar och lärare som jag har lärt känna under min tid på gymnasiet, det har varit en bra tid. Men innan jag slutar skolan är det två kurser kvar som jag behöver fokusera mig på och det är kommunikation och engelska A. Den stora dagen är imorgon då skriver jag sista nationela prov i eng a och kommunikation prov.   

Nu har jag äntligen fåt veta om jobb i sommar då ska jag och Ann jobba på hemtjänsten i Lövånger det ska bli intressant, jag har jobbat på hemtjänsten i Bureå sommaren 2007 och det känndes som ett bra jobb! Jag tycker att det är roligt att jobba med äldre människor. 


Kommentarer
Postat av: Louise

Härligt att du fick jobb där!! :)

2009-05-28 @ 11:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0