Två riktigt härliga dagar!

Den här helgen har varit helt underbar, två riktigt härliga dagar. I lördags började dagen med att äta en god och näringsrik frukost! Vid 10 tiden bestämde jag mig för att ta på mig löparkläder för att gå ut och springa mot istermyliden 5 km och 5 km tillbaka, det var härligt men varmt. Vid 14 tiden började jag, Jenny och Ann gå till byns badplats korengersjön, då vi gick längs en stig för att komma fram till badplatsen. Jag tycker att det var kallt i vattnet men skönt.

Idag är det mors dag, Vi firar mor. På morgonen bjöd vi på en god smörgårdstårta och så fick hon var några presenter av oss barn och pappa gav henne en vacker blombukett. idag har jag också solat och läst en engels bok som heter agly betty and big munth, den här boken är bra och jag rekomenderar den. I familjen har vi spelat brännboll, det var roligt.

Ha en fortsätt bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0