Vad ska jag göra ikväll?

Idag har det varit en ganska lugn dag. Jag klev upp klockan 6:00 på morgonen åt frukost och gjorde iorning mig för en dag på skolan. kl 7 började jag gå till bussen, solen var framme och den lyste starkt!! Idag hade vi vanliga lektioner på skolan plus Baldershowen, den var väldigt bra, från början till slut, alla som var med var duktiga!! När vi hade ett långt håll passade jag och två klasskompisar att gå på stan en liten stund, det var trevligt, då fick jag vara smakråd en av dem skulle köpa en fondeshen, På cubus provade de ett par snygga jeansbyxor, jag provade ett jättesnyggt linne som var ljusrosa, vill ha, men har inte råd nu jag ska börja tänka ekonomiskt.
 
Vad ska jag göra ikväll, Jag kommer nog att ta det ganska lungt efter middag ska jag fortsätta läsa en bok som är bra, sedan tränna på engelska en liten stund, baka ett gott bröd, kanske med pappa, ta en skön promenad med musik, det låter som en bra kväll!!

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0