Sol sol sol!

Idag har det varit toppenväder! Jag har varit ledig idag från skolan, jag tillsammans med två andra elever från min klass skulle göra en intervju. Jag kunde inte fara på för att jag hade missade bussen som gick kl 11:25, det kändes inte så bra, men det kan man inte göra någonting åt utan det har hänt! livet går vidare, På morgonen tog jag en lång löppartur ca 10 km från 9:30-10:30 det gick riktigt bra och jag kände mig stark uner hela passet, under löparturen var solen framme och jag lyssnade på lite musik, härligt! Efter lunch gick jag ut och satte mig mittemot bagarsudsdören, där bredvid mig satt min storasyster och solade, samtidigt som solen lysste vackert mot oss läste jag inför provet i kursen människor med behov av särskilt stöd, jag lärde mig mer och mer ju mer jag tränade. Det käns bra att sitta på ett myssigt ställe och träna inför ett prov. Det har varit en ganska lugn dag idag.

Ikväll kommer jag att göra iordning middag tillsammans med pappa, sedan avslappning, träna på prov 30 min, eng 30 min, gå ut och göra en snölyckta, Göra kvällsvåfflor det är ju våffeldagen idag! se tvserien grey and athamy:)

Hoppas att ni har haft en trevlig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0