Äntligen fredag!

Idag frredag har Jag haft tre lektioner Första människor i behov av särskilt stöd under den här lektioner såg vi en film om olika sjukdommar t ex panikångest, tvångsyndrom, PTSM, social ångest och någon till, filmen var ganska intressant då jag och övriga klasskompisar fick se hur desa personer vmår och vad de fick för hjälp mot deras sjukdom. Andra ledarskap innom lek och idrott i klassen disskuterade vi om filmen som vi sätt, sedan så blev vi indelade i små grupper då vi ska intervjua olika åldrar, min grupp ska intervjua en lärare eller tränare som leder en förskoleklass, det blir bra så antingen på ons eller tors ska vi intervjua:). Idag vid lunch satt jag med tre klasskompisar, det serverades Köttgryta Curry mandalay, Ris jag tyckte att det var god mat, bra smak på grytan.
Sista lektionern hade vi pedagogiskt ledarskap min och andras grupper fortsätter med grupparbetet om de olika kända pedagogerna, jag kände mig lite okoncentrerad och jobbade inte så effektivt under lektionern idag men det blir bättre nästa gång.

Efter skolan så åkte de flesta hem och jag gick till Eddahallens badhus för att simma och basta, jag simmade 50 längder och kände mig riktigt duktig, det var härligt. 

Ikväll ska jag läsa en bok, träna på engelska en 30 min, se på "så ska det låta" med min äldre syster och pappa, det blir roligt och spännande, lösa korsord med tända ljus.

Ha en bra fredagskväll !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0