En vecka kvar till studenten!!!!

Idag har det varit en vanlig men lite annorlunda dag på skolan, dagen började med att jag träffade min stödlärare för att få skriva underskrift på min studeiplan, det kändes bra:) sedan sa vi hejdå till varandra. På pedagogiska lektionen träffade jag klasskomisar, vi skrev en utvardering av kursen. Jag och en klasskomis väntade en stund på några klasskomisar för att sedan skulle de klä ut sig till sportidoler som är vårat tema i klassen! Jag var utkläd till Carolina klyft, det kändes bra. Efter att några från klassen och jag hade sätt på en föreläsning inne i middgård som handlade om EU, det var ganska intressant tycker jag, han som berättade var bra på få med hans deltagare så att de lyssnade och påverkade. Jag gick och åt lunch inne i matsalen själv idag, men det siter andra där också . Endel i klassen hadde ätit och andra skulle gå på någon matstäle på stan för att äta. Efter lunch gick jag till bilden för att göra klart bilduppgiften, det handlade om att tänka ut ett mine som man har varit med om och sedan använda sig av olika hjälpmedel, det kan vara papper med olika färger, tidningar, egan foton som man sedan gör en bild av utifrån det minne man har valt att arbeta med. Mitt resultat blev jag nöjd med en ram med en bild i som jag hade utifrån min kreativitet och hjälpmedel har skapat. Jag hade valt ett minne från ett ridläger som jag har varit på för några år sedan, det var en kreativ och rolig uppgift. Klasskompisarna hade också gjort finna bilder, med deras minnesbild. 

Hemma idag hade jag tänkt att fara och springa, jag och storasyster Ann har fuderat på att träna infär att springa tjejmilen i stokholm i år den 31/8-09 så vi springer utifrån ett träningshema i veckan är det 5 pass men jag kände att det blir nog 4 pass den här vekan så jag tar bort ett pass. Så idag hemma kommer jag att fortsätta sticka på min tröja med bra musik till, ta en kort cykeltur, träna på engelska, umgås med familjen.


Ha en trevlig och myssig kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0