Två härliga dagar!

Om gårdagens händeser ska samanfattas kortfattat. Jag sprang intervallträning på morgonen vid tio tiden , det var härligt, vädret kanske inte var på top, med snön som föll från himulen. Efter lunch åkte mamma och jag till Umeå där  skulle vi shoppa mamma köpte två chokladpraliner, påskprydnad medans jag köpte mörk choklad med smank av banan och ingefära, tre stycken äggvärmare, rätt söta:), jordgubbsljus, en parfym, grönt te. Efter shoppingen gick vi och åt på en kinesisk resturang, trevligt. Hemmakväll med pappa med tv robinson och två avsnitt av sex in the city.

Idag har dagen set ut så här jag har byt sängkläder, tränat på läxan om idrottens historia, gåt ut på en promenad runt byn, det var ett väldigt härligt väder och en mycket sevärd promenad:) ätit lunch, gåt ut och solan vid bagarstugsdörren i det härliga vädret, tränat läxa inför nationela i svenska b muntligt. 

Jag måste bara berätta att jag har hittat väldigt bra musik på hemsida youtube Disney songs!!
 
I kväll kommer träna eng 30-60 min,  jag och pappa fara till bönhuset för att spela pingis det blir roligt och utmanande sedan ska jag ta ett bad efter det planera v 15 när kl slår 20:30 är det parlamentet som gäller:):)

Ha det bra och ta hand om er, ni är värdefulla precis som ni är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0